Wil jij je..

Advertenties op Social Media uitbesteden?

Door het gebruik van onze advertentiefunnel(s), verdelen wij jouw doelgroepen op basis van behoefte. Hierdoor laten we alleen advertenties zien aan diegene waar die daarop zitten te wachten. Zo voorkomen we irrelevante advertenties en geldverspilling.

Wij besteden je advertentiebudget beter, wedden?

Wij grijpen de aandacht met sprekende advertenties en zetten deze om naar kopers. Dit doen wij volledig in de tone-of-voice van jouw merk en op de platformen waar jouw doelgroep actief is.

Voor het bereik maken wij gebruik van advertenties. Advertenties die worden ingezet via Facebook, Instagram (Story), YouTube, Snapchat & Google. Wij gaan opzoek naar de ultieme marketingmix, om ook met jouw (advertentie)budget maximaal resultaat te behalen.

1. Strategie

Wie is jouw doelgroep, en op welke platformen zijn zij actief? Facebook, Instagram of juist op Snapchat & TikTok? Wij zoeken het voor je uit met een doelgroepanalyse, zodat we precies weten welke interesses jouw doelgroep heeft, voordat we beginnen.

2. Pixels

Het installeren van de pixels op je website, is misschien wel allerbelangrijkste. Alleen zo weten we precies wat iedere geïnvesteerde euro jou uiteindelijk oplevert. We stellen de pixels in en configureren de aangepaste conversies. Vervolgens maken we doelgroepen aan, waar we op gaan adverteren.

3. Opmaak

We maken je berichten op, schrijven in de tone-of-voice die bij jou (en je doelgroep) aansluit, en indien gewenst animeren we de berichten. Zo weten we zeker dat jouw berichten eruit springen ten opzichte van de concurrentie.

4. Campagnes

We stellen de opgemaakte advertenties in op de juiste doelgroepen. Dit doen we via onze advertentiefunnel, waarbij de doelgroepen zo goed mogelijk worden opgedeeld. Alleen zo kunnen we de juiste mensen triggeren met doeltreffende advertenties op verschillende platformen.

5. Remarketing

Nu je doelgroep op social media en je website enorm toeneemt, gaan we aan de slag met remarketing advertenties. Heeft iemand een advertentie voor 5 seconden (of langer) bekeken, dan krijgt diegene nog een advertentie te zien. Is iemand op je bestelpagina geweest, maar heeft diegene nog geen bestelling geplaatst? Dan gaan we ‘m nogmaals op social media triggeren om uiteindelijk wél te kopen.

6. Optimaliseren

Nu we weten wat een gemiddelde conversie kost, en weten welke campagnes, doelgroepen en advertenties het meeste geld opleveren, gaan we de funnels optimaliseren. We gaan de advertenties A/B-testen, lookalike doelgroepen aanmaken en budgetten verhogen. Dit met uiteindelijke doel dat er nog meer winst gemaakt wordt door jouw onderneming!

7. Rapportage

Het lijkt allemaal ‘rocket science’, en ergens is het dat ook wel. Maar daarom geven we jou toegang tot ons dashboard. Deze staat 24 uur per dag, 7 dagen per week tot jouw beschikking en laat precies zien wat jij wilt. Zonder moeilijke marketingtermen, weet jij precies wat je budget nog is, hoeveel omzet de campagnes hebben opgeleverd, wat een conversie kost, wie je beste doelgroep is etc.

Onze aanpak op een rijtje

Digitale advertenties, waar moet ik beginnen?

Onze campagnes worden op sniper precisie ingesteld. Dat wil zeggen dat we de doelgroep opdelen in zo veel mogelijk lagen, zodat we met scherp kunnen schieten als het neerkomt op targeting, plaatsing en tone-of-voice per platform.

Een websitebezoeker van afgelopen week heeft namelijk een hele andere benadering nodig dan iemand die nog nooit van je onderneming heeft gehoord. En een volger op LinkedIn heeft ook weer een andere benadering nodig dan iemand die bij jou terecht komt via Google Ads.

Oja, en wist je bijvoorbeeld dat je via LinkedIn ook kan targetten op demografische gegevens zoals een bepaalde functie binnen een bepaald bedrijf, of volger is van een specifieke LinkedIn groep?

We mogen wel stellen dat de mogelijkheden oneindig zijn, toch? Door onze funnels kunnen wij dus oneindig veel boodschappen communiceren bij verschillende doelgroepen en op basis van behaalde resultaten bijsturen.

Social media uitbesteden, wat kost het?

Inkakken

240,-

vanaf
  • Advertenties op FB & IG
  • Budget tot €300 per maand
  • Remarketing campagnes
  • Advertentiefunnels
  • Dashboard
Offerte aanvragen

Bijpakken

320,-

vanaf
  • Advertenties op FB & IG
  • Budget tot €1000
  • Remarketing campagnes
  • Advertentiefunnels
  • Dashboard
Offerte aanvragen

Hard gaanMeest gekozen

...

op aanvraag
  • Advertenties op FB, IG & LI
  • Budget vanaf €1000
  • Remarketing campagnes
  • Advertentiefunnels
  • Dashboard
Offerte aanvragen

Meer informatie aanvragen?

Blijf jij liever aanmodderen? Neem dan géén contact op. Maar we ervaring leert dat als je social media goed aanpakt, je bereik, omzet & groei (enorm) stijgt.