De weg naar succes

Bontgenoten Winterfestival, hét festival van Eindhoven!

Keer op keer, hartstikke uitverkocht!

Het geheim van Bontgenoten weet niemand, maar ze gaan als een raket! Iedere editie van hun evenementen verkoopt uit, soms binnen al binnen enkele minuten.

Een sterke combinatie van Brabantse gezelligheid, creatieve uitspattingen, dansbare muziek en veel knappe vrouwen. Wat wil je nog meer?

De beschikbare data is enorm door het aantal ticketkopers uit het verleden, waardoor we mooie doelgroepen kunnen maken en doeltreffende campagnes draaien voor een laag budget, heerlijk!

Zien, denken, doen. Houden van!

Onze favoriete formule luidt als volgt:

1. Een koudere doelgroep het evenement laten zien doormiddel van foto’s & de aftermovie. Reageren of liken ze? Worden ze benoemt in de reactie of klikken ze op de link? Mooi!

2. Nu zitten ze in een iets warmere doelgroep, dichter op het verkoopmoment. Tijd voor meer informatie over het festival. Datum, locatie, line up & leuke activiteiten. Vanaf nu denken ze aan het festival.

3. Wat doen ze als volgt? Tickets kopen! Hier komen de meer verkoop-gerichte advertenties voorbij. Om de potentiële bezoekers over de streep te trekken.

4. Na het eerste bezoek is het tijd voor onze lievelingsstap: Fans maken! Wij stoppen niet na een evenement. Het liefste laten we doelgroep zo dicht mogelijk bij het merk! We laten ze houden van het evenement of merk, zodat we ze de volgende keer nog beter kunnen bedienen!

Wat vond de organisatie er dan van?

Mega energieke, jonge gasten met een gigantisch creatief brein! Met ieder hun eigen kwaliteit in de branche, staan ze 24/7 voor je klaar voor je! Super fijn om samen te werken met Stay Awake.

Kylie de BontMede-eigenaresse Bontgenoten

Klinkt dit als muziek in je oren? Mooi!

Bij ons namelijk ook, een tevreden klant met een portfolio vol mooie evenementen. Enthousiast geworden van deze case en denk je dat wij jou ook kunnen helpen met je evenement, bedrijf of product? Neem dan vooral contact met ons op!

De resultaten

Mooi verhaal, maar wat zeggen de cijfers dan?

707906

Weergaves

16

ROAS (Return On Ad Spend)

102010

Bereikte personen

Wil jij dat wij ook van jouw opdracht een succes maken?